Till Lillemor Simonsson

Jag har ju skrivit om fenomenet Dance-Off förut som inträffar i våran lägenhet.

Det är bara en bråkdel av vad som händer hos oss!

Vill faktiskt bara ta tillfället i akt och hylla Lillemor Simonsson.

 

 Underbarare människa får man leta efter!

Vi har alltid varandras ryggar det är bland det bästa. Finns ingen mänsklig känsla som jag inte kan visa för henne!

Jag kan vara sur på henne , ledsen ,glad , störig ..  jag kan ha mina trosor riktigt högt och dansa för henne!

Finns inget jag inte kan dela och inget humör jag inte kan vara på inför henne.

 

Vill vi ta upp riktigt stora problem eller filosofera möts vi vid köksbordet med ett parti Yatzy och pratar ut om allt.

Hon gör allt från att pimpa min mp3 till att upplysa om effekten av röda lampor till att sätta lock på mina kastruller.

Är hon på riktigt bra humör kommer hon in och gör soldansen för mig eller pratar indisk-engelska.

Men framföralllt låter hon aldrig mig komma undan med mina ursäkter. Och jag låter aldrig henne komma undan med hennes.

Finns inte ord att beskriva hur mycket jag uppskattar och älskar henne. Och har gjort genom hela mitt liv!

Det är så coolt hur mycket vi har delat och då är vi bara 23.

 

För att sammanfatta det hela.

 

Hon är den bästa rumskamraten och vän man kan ha.

 

 

Love You Man




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0