Jaha och det var i Dansfeber man skulle göra sin tv-debut

Åkte mycket riktigt till Dansfeber för att kolla in kändisarnas flamenco höfter.
Det hela började riktigt bra med små snittar och muffins.
Någon slags cider bjöds det på i förrummet.
Där jag senare  försökte mingla runt, men slutade tvärt med detta när jag insåg att dom flesta var runt 13.
( Snabb fråga.. Varför är allt som jag är på den främsta åldersgruppen 13 nuförtiden?? )
Medans jag syster och Johanna minglade på bra meddelade någon att det var dags att inta sina platser.
Så vi lydde snällt och hoppade in i studion.
Där blev vi tillsagda att klappa mycket och skratta om någon annan gjorde det..
( det var säkert något roligt som sas enligt studiomannen)
Mitt i gemytligheten kommer kameramannen fram till våran rad!!!
Johanna försöker tappert se sur ut för att visa för kameramannen att vi inte vill visas i tv.
Men det gjorde vi!!
Resultatet= En sur Johanna och jag och syster som stelt försöker småprata och klappa händerna...
Men ack så trevligt vi hade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0