Gamle Svarten

Är ledsen ända in i själen när detta inlägg skrivs..
Min dator ...min vän verkar vilja ge upp. Dom senaste veckorna har det bara blivit värre och värre.
För fyra veckor sen ville den tala ut genom att börja spela en låt för mig mitt i natten.
För tre veckor sen tyckte den inte att den fick nog med uppmärksamhet trots låtspelande på nattetid.
Så den tog saken i egna händer och började sporadiskt stänga av sig själv vid valda tillfällen.
För två veckor sen trappades det upp och den började var tionde minut att låta som en lätt motorbåt
För en vecka sen började ljudet knastra.
Vilket idagsläget gör att min kompanjon spenderar sin aktiva tid med att brumma och inte spela vackra visor för mig  samt stänga av sig sporadiskt.
Är det dags att låta den somna in?
Min ekonomi håller inte med!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0